BLA BLA

Hemma igen efter en slitsam helg. Massor av folk på campingen,och alla dessa MC,man blir verkligen sugen(gubbasjuk eller?) men jag vill inte sluta som en wannabee,så det får hålla sej till husbilen.Första kvällen satt uppe till 0500 och min sköna stämma gjorde sej hörd överallt. Jag fick ha stödben för att ta mej till husbilen sen. Det är konstigt hur berusad jag än varit,vaknar jag alltid upp på rätt ställe dagen efter(om man nu kan tycka det är rätt plats i sin egen säng ensam?)Men roligt har jag haft och inga större skandaler har rapporterats,folk kände vid mej även dagen efter.
Vädret har ju varit underbart med 29 grader i vattnet,annars är man ju ett riktigt skrå när man skall hoppa i,så jag tycker det var en bra temperatur. Konstigt ju äldre man blir så fegare blir man.

Nu skall jag till BVC med Livius veckokontroll.Han växer som sjutton är 55 cm nu och går upp i vikt enligt sin kurva. Så härligt nu när han är med mycket mer.Man skulle kunna äta upp han,kan inte sluta och pussa honom.Älskar honom av hela mitt hjärta.Att en liten kan skänka en så mycket glädje och lycka är helt otroligt, men Linda skall verkligen ha all respekt som tar hand om honom 90% av tiden,då jag i min egoism är på annat håll . Men det är som jag inte kan falla till ro riktigt igen. Efter två giftemål och en del förhållande känns det som man inte vågar riktigt igen,säkerligen mitt eget  fel(troligtvis luffarblodet i mej).
Går så i ångest hela tiden,både vill och inte vill. Känns som om jag aldrig kan köra iväg igen utan dåligt samvete.
Tror också att jag känner mej lite rädd för åldersskillnaden,när Livius är femton är jag 74 år,verkligen skrämmande.

Hoppas han blir stark så han kan köra mej  med rullatorn? Lite att man inte kan sia om framtiden, för det hade varit skönt att veta. Men ont krut osv.

Sen på tal om gubbasjuk,så har jag nog alla symptom,men härligt är det. Kvinnorna blir vackrare spriten godare och förståndet sämre.  Nog för denna gång  VÄL MÖTT  DAGENS VISDOMSORD.
VÅGA VARA DEJ SJÄLV  INGEN ANNAN KAN

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äldre män ska man ej förakta, dem gör det länge dem gör det sakta. Unga killar är bara skit, det är knappt att dem hinner dit. Glöm inte det : ) Kram

2009-07-06 @ 16:27:56
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0