ONSDAG


 
Vaknar tidigt som vanligt.Får upp flera gånger på natten och ta maskinen till hjälp.Vaknar alltid med att jag drömmer att jag kvävs på något sätt(inte det skönaste sättet att vakna på)Vaknade med Livius vid min sida,han börjar ju få tänder,så han vill inte sova riktigt.Gav han alvedon stolpilla så blev det bättre.Man lider som ett djur när dom små är så ledsna och man inte kan göra något.Man skriker när man får tänder idag när man tappar dom.
Skall börja på babyrytmik nu i september(alltså Linda och Livius)Tror det blir en upplevelse för dom bägge. Hon får träffa fler föräldrar och ser hur det går med deras barn. Hoppas det kan vara till glädje för honom i framtiden.Att känna av rytmen och kunna dansa är ju aldrig fel.

Kom aldrig ut till tydinge igår,pga hälsan,men skall köra ut nu på förmiddagen och plocka ihop mina saker för bokloppisen på lördag.Fortfarande bra väder och så är det dans kväll(tror förvisso inte jag klarar av det idag,men musiken är bra)Dom har ju lovat sämre väder,men som sagt människan spår vår herre rår,så vi får väl se.
Annars är det skönt att bara gå omkring i naturen i sin egen takt och låta tankarna fara.En lisa för själen att vara ute. Man går där och spankulerar och låter drömmarna få fritt spelrum. Många ideer har kläckts (tyvärr för få som har kunnat genomföras) Just nu går jag mest och planerar för antikvariatet. Ser verkligen fram emot det. aknar fortfarande en del filmer och tidningar,men det ordnar sej säkert.Tänkte sätta in en annons nästa vecka.

Vi kommer inte att köra uppåt landet förrän den 18 september(ekonomi) så då får vi hoppas att vädret fortfarande är ok. Linda har aldrig varit längre upp än Göteborg så det blir ju en upplevelse för henne. Hoppas kunna visa henne en massa smultronställen.Finns verkligen en hel del underbara platser i Sverige också.
NÅGRA FÖRSLAG KANSKE? Vi skall göra upp en lista på tänkbara resmål till vårens resa.Platser vi vill besöka.Historiska händelser eller bara natursköna ställen.Komma igenom olika vindistrikt och få prova på det egna vinet och osten är aldrig fel. Nu skall vi bara klara oss igenom den här hösten och vintern också,så blir allt bättre sen? Det blir ju lite roligare också för Livius när han är mer vaken och kan vara med.

Jag har verkligen haft tur som träffade Linda en snällare och omtänksammare kvinna får man leta efter.Och att hon står ut ned en gammal gubbe som jag,det är ju ett mysterium (jag har ju varken pengar eller en bedårande kropp)Klart i betraktarens ögon är jag kanske underskön? HAHA Har förbjudit alla speglar i husbilen.Vad skall jag med en spegel till där jag bara ser magen ändå? Har fått en riktig cortisonmage(fast även lite mat) Cortisonen gör att man svullnar upp,men tyvärr blir man matglad också av det.Hade man nu även vuxit på längden så hade det varit ok,men tyvärr är det tvärtom man krymper också,så snart är jag 1,20 hög och 1,50 bred. Får gå på tväre i dörröppningen. Skall försöka nu över vintern att komma igång med simmningen igen om inte annat för att känna sej bättre. Nu får det vara nog för idag  VÄL MÖTT DAGENS VISDOMSORD INGEN DANSAR NYKTER FÖRSÅVITT HAN INTE ÄR VANSINNIG   CICERO
Media Market

Kommentarer
Postat av: Linda

Finns massa smultronställen här :D LÄckö, Kinnekulle :D VI hahahaha...

2009-09-02 @ 13:31:31
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0