TILLBAKA

Hemma igen efter en hektisk vecka.Linda jag och Livius tog en tur uppåt landet.Askersund som längst.Så skönt det har varit och tur med vädret också.Vi har kört småvägar nästan hela tiden.Satte GPS på snabbast väg men inte motorväg,Man får verkligen se en hel del som man missar annars.Och vilket underbart land sverige är att köra i.Vi undvek också campingar och letade upp ställplatser,med priser från 74;- till 175:- för en natt med el.Märkligt att dyraste också skulle vara den sämsta.Annars har vi bara kopplat av och njutit av att vara tillsammans.På hemvägen körde vi om Lidköping och hälsade på många goda vänner jag inte träffat på 13 år(mina barns kusiner)Tänk så mycket man förlorar vid en skillsmässa egentligen.Hela ena partnerns släkt går ju förlorad(och det är verkligen synd)Så mycket roligt vi haft tillsammans när vi träffades.Därför är det speciellt kul att bli så väl emottagen efter alla dessa år,och jag hoppas det kan bli lite oftare hädanefter.
Linda och jag tog tillvara tiden med varandra och försökte hitta upp museer och andra sevärdheter längst vägen,och naturen.Köra små grusvägar ner till små sjöar eller ängar och bara njuta.
Vi har till och med diskuterat,att köra i sverige nästa sommar(istället för europa) och besöka nordkap,treriksröset och kanske köra över till finland.Vi får väl se.
Det blir ett kort skriveri idag,för jag skall ut och göra köttsoppa.Hemmalagad är godast och så blir det så mycket att det räcker flera gånger.Mums. VÄL MÖTT  DAGENS VISDOMSORD  SE MORGONDAGEN MED NYFIKENHET


MOPED-MUSEUM MITT I ÖDEMARKEN

Kommentarer
Postat av: Lajla

HEj!



Tack för besöket det var sköj att träffa er.

Hoppas på fler besök nu.



Hälsningar Lajla med familj

2009-09-29 @ 16:36:20
Postat av: Marina "Mia"

Ja! även vi tyckte det var jättekul att träffa er. Hoppas det inte går lika många år till nästa gång. Sköt om er. Kram Mia med familj

2009-09-29 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0