MINA FUNDERINGAR

Även jag vill prova på att blogga. Är ju en chans att få prata av sig en massa.  Vill någon läsa är dom välkomna

Måste bara prata om hur det är att bli pappa vid 59:års ålder. Livrädd,hur skall det gå. När han är 15 år,är jag 74. Låter
förskräckligt .Allt som går genom huvudet,kan man följa honom till skolan,hämta honom,när han varit ute?
Utan att han skall skämmas för mej.
Samtidigt är det en väldig utmaning.Först trodde man inte att man skulle ha kärlek kvar för en liten till.Men det finns massor,tack och lov.Kan man göra annat än älska en liten baby?
Han är så liten endast 48cm lång,3150gram.Vågar knappt hålla honom.Men tänk allt kommer av sig själv.
Underbart!!

Nu skall jag lämna min familj i ett par dagar,och åka ut till min husbil på tydingesjöns camping,min egen oas.
Tänk att man kan bli så biten av att campa,måste vara zigenarblodet som kokar.Frihet under ansvar är ganska skönt.
Vädret rår man ju inte på,så får väl ta det som det är,om vi inte hade vädret att tala om,hade inte mycket blivit sagt.
 
Hoppas kunna skriva mer imorgon. Ha det väl!

Kommentarer
Postat av: josefin

jag tycker det är JÄTTEkul att du fått en knodd!! kommer ihåg när du berättade det, du var som ett litet barn på julafton! jättegrattis!

2009-06-10 @ 18:53:49
URL: http://paddanogrodan.blogg.se/
Postat av: Nettan

Klart att där finns kärlek kvar=)

Om jag inte e helt fel på det så har du en massa kärlek i dej "morbror" Ronny

2009-06-10 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0