FRIA TANKAR

Hemma igen efter en vild gårdag.Gamlingen tåler faktiskt inte mycket numera,däckade vid 10,(skönt för dom andre).
Lika bra att be om ursäkt,ifall jag gjort något(det man inte kommer ihåg ,har aldrig hänt,eller?) Mina kära kom ut och hälsade på,men stannade inte över natten,som man kan förstå.Hon har verkligen en ängels tålamod,och det behövs nog med mej.Tror dom flesta som känner mej håller med.
Men jag skall chocka alla och inte dricka något till midsommar,(jag blir det säkert.)Man måste ju chansa någon gång och se om man kan ha roligt ändå.50-50 kanske.
Igår samlades en massa veteranbilar i tydinge,tur det finns entusiasster som håller dom i skick. Jag har själv en som håller mej i skick,efter varit ute på egen hand.Vems hand skulle man annars varit ute på? Hade jag varit ute på grannens hand hade han säkert blivit förbannad. Mycket konstigt det finns att spåna på,som att ta i vacker hand, med dom händerna skulle man ju aldrig ta någon i hand. Man kan hälsa på många sätt,som hundarna t.ex lukta varandra i skrevet.
Mycket pryl hade man fått,men kanske lite skoj också? Tycker man sen illa om någon kunde man ju pinkat på skorna.
Nej nu får det vara nog för idag. Väl mött  DAGENS VISDOMSORD   Börja inte banta innan du ätit dej mätt

Kommentarer
Postat av: lotta

hejsan!! vad kul att se att du skriver så från hjärtat.men vad har hänt egentligen?bor du i husbilen?länge sedan jag såg dig.var nog närmare bestämt på loppis i huaröd.loppar du fortfarande?håller du auktioner?såg bilderna på husbilen..ser ju jättefin ut.kan tänka mig att du gillar det:-)glida omkring och se dig dig runt.ha det så bra.glad midsommar!!

2009-06-17 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0