SOM ALLA ANDRA DAGAR

Ännu en händelselös dag till spillo.Hur skall man kunna fylla ut sitt liv när man bara längtar bort hela tiden?Tror jag måste vara schizofren,är jag här längtar jag dit,är jag där längtar jag hit. Vill igentligen bara ge mej iväg och ta dagen som den kommer,men som vanligt sätter ekonomin käppar i hjulet. Tänkte jag skulle köra söderut, ner i Frankrike och Spanien i början på september,försöka stanna på vägen där det inte kostar något,men det är ju lite riskabelt när man är ensam i bilen,men tror och hoppas att jag kan ta mej i kragen och göra det. Innerst inne är jag en feg jäkel. Och samtidigt är det rätt trist att uppleva saker ensam och inte tillsammans med någon att dela det med. Linda har ju Livius och sin skola,så det blir till att åka själv. Tankarna mal i huvudet hela tiden. Hon vill jag skall stanna hemma i vinter,men jag får panik bara jag tänker på att tillbringa en kall och snöig vinter i Sverige. Min kropp och själ behöver sol och varma dagar året om.(skulle förvisso kunna gå på solarie) Vi får se hur det blir,vinner säkert på tips eller något,det brukar ju ordna sej till det bästa så småningom.

Livius blir bara underbarare och underbarare för varje dag.Dessa leende som kommer kan ju smälta is.Lika förvånad varje gång jag ser honom,att jag kunnat åstadkomma detta underverk i min ålder.(starka saker tydligen,kan låna ut mina kalsonger om någon behöver). Nej förresten jag har gjort vad jag skall för att trygga tillväxten nu. Kan ju inte befolka jorden med Löfstedtar,hur skulle då dom i sista ledet se ut? På torsdag skall vi till läkaren med Lvius,han går inte upp i vikt som dom vill,fast han ligger vid matkantinen mesta delen av dagen. Han är mycket mer intresserad av dom än jag.

Har varit och tittat på ny husbil,och blir det som jag vill så bytar jag i slutet av augusti. Så håll tummarna.Den är något mindre men diesel och modernare,räcker mer än väl till mej. Nog nu  VÄL MÖTT DAGENS VISDOMSORD

HOSTA INTE ÖVER EN ASKKOPP

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är en rastlös själ!! och vad du är gör så får du se till att vara hemma i dec-januari : )

2009-07-14 @ 11:50:10
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Malin

Verkar inte som om du har några andra barn, eller de räknas kanske bara inte längre??

2009-07-14 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0