MÅNGT OM MYCKE

Äntligen här igen. Det blir dåligt med tid att skriva när jag är i Tydinge,ingen data tillgänglig där. Lördagen var kanonkul med dans och se o höra Spotnicks,dessa gamla uvar spelar helt underbart. Ca 300 pers och fullt ös,och man tror ju man kan alla bitarna så det blev o sjunga med hellre än bra,men roligt(kanske inte så mycket för omgivningen,men iallafall) Och sen dans till en bra orkester,vad kan en gammal man mer bergära.Tänk vad kvinnorna blir snygga när man druckit lite.Tur man slipper vakna med dom på morgonen,kan bli mörkrädd för mindre.Annars en mycket trevlig vecka med ganska bra väder och mycket skoj. Tur man åker hem till Linda och Livius emmelanåt och vilar upp.

Skall köra lastbil idag för auktionsverket,men behöver inte bära något,tur är det då jag har haft känning i bröstet,men har blivit kallad till dr inom 2 månader.Lite nervös var jag igår då jag mådde uselt,konstigt man skall vara så rädd för att åka in.

Tyvärr blev det inget av med att åka till Holland. När vi lastat av och skulla lasta det vi ska ha med kolla vi regpappern och såg att jag får bara ha en passagerare. Körde ut till besiktningen och prata med dom. Eftersom inte bältena var fastsatta i en balk utan direkt på golvet gick den inte igenom,så jag måste sätta in balkar och typa om den innan jag kan ta passagerare. Snacka om lagen om alltings djävlighet. Campingen var redan betald och bokad.Men det är smällar man får ta. Får köra ut till tydinge igen på torsdag,det är ju dans på fredag ,så det var väl någon mening med det.

Men skall köra med Linda och Livius till Österle och titta på tisd-tors blir mysigt. Hon är så snäll och sådan klippa väl värd allt. Kanske vi kör till Simrishamn och går runt lite ,bara vädret tillåter,men bara att köra där är värd resan alltid mycket att titta på. Vill så gärna ge henne allt men varken ekonomi eller ork håller.

Ska försöka bli lite mer duktig med att skriva tills dess. VÄL MÖTT  DAGENS VISDOMSORD
B ÄTTRE FÖRSÖKA ÄN ATT ALDRIG PROVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0