FORTSÄTTNING SYNDERNAS FÖRLÅTELSE

Blev mycket reaktioner på förra inlägget,och det blev jag jätteglad för. Många bryr sej tydligen,och jag går här och våndas hur jag skall göra till vintern. Försöker få Linda och Livius att följa med,men det innebär en del problem för Linda,som skall läsa på distans,men måste på en del semenarium under tiden. Jag har svårt att bli kvar i Sverige på grund av att klimatet inte är bra för mej på vintern.Samtidigt tycker hon att jag skall köra själv,som att hon tycker det är lång tid ifrån varandra,och Livius ändrar sej ju så mycket på 6 månader. Så det är verkligen svårt. Om jag blir hemma betyder det troligtvis mycket läkarbesök,för lungernas skull,och samtidigt blir jag så deprimerad när det är vinter. Men jag vill ju inte missa de viktigaste månaderna i Livius liv,då alla intryck och annat skall utvecklas. Finns ju en möjlighet att köra ner och flyga hem till jul och sen flyga ner igen. Mycket att tänka på. Därför blir jag så glad när ni kommer med kommentarer,finns alltid något jag tar till mej,så fortsätt med det,även negativa kommentarer såklart.

Så var det fredag igen och det blir första gången jag går på dansen nykter.Varför är det så djävla svårt att slappna av och vara sej själv när man inte har druckit? Känner sej som man gick med stylltor när man dansar nykter.Och tro det eller ej känner mej blyg och osäker när jag skall bjuda upp. Men jag har lovat en hel del damer på dansen att jag skall vara nykter så man får väl försöka,skulle det kännas för konstigt så kan jag ju gå hem till min husbil och lägga mej.

På tal om husbil.Lämnade in den och fick ny markis(från den gamle husbilen) Den var 40 cm kortare,men dom satte den mitt över dörröppningen,så nu kan jag inte sätta på yttertältet,för då kan jag inte öppna dörren.Väl genomtänkt?
Så nu får jag in en gång till och ändra igen.Man blir ju så lycklig? Sen skall kopplingen också göras vid,men fördelen är ju att det är i ordning allt om det blir köra av.

Nu återstår att få syndernas förlåtelse från Lindas släktingar. Vi skall ju ha namngivning den 22 augusti för Livius,så då vill man ju kunna se dom i ögonen även om man skäms lite.Men hoppas på det. Han skall hetaLIVIUS EMIL-AUGUST
LÖFSTEDT MÅNSSON.  Många oppunenter men så blir det. VÄL MÖTT  DAGENS VISDOMSORD

STÄLL GÄRNA TILL MED EN SCEN.MEN VAR DÅ PÅ TEATERN

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-07-31 @ 11:20:44
Postat av: Linda

Förstår de med att de e svårt att vara sig själv utan alkohol, men efter att ja jobbade som bartender på studentpuben klaraborg i Karlstad så lär man sig när de e dax att sluta.. Då man har sett många blivit portade el utslängda.

Ha en bra helg. kram

2009-07-31 @ 11:22:32
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0