NYKTER HELG

Ni kommer aldrig att tro mej,men jag har haft en helt nykter helg,fast gurkan har varit på besök. Den första i tydinge detta året. Jag gick till och med och dansade på fredagen helt nykter,och har aldrig haft så roligt och blivit så mycket uppbjuden som denna fredag.Någon till och med tyckte jag  dansade bra.Snacka om att få ett starkare självförtroende,kännde mej verkligen lycklig efteråt. Även jag själv tyckte det gick hyfsat på dansen, annars brukar jag tycka man dansar som med träben när jag är nykter. VERKLIGEN ATT REKOMMENDERA. Blir absolut inte sista gången.
Kan inte lova att jag skall hålla mej nykter hädanefter,men jag skall ta en dag i taget. Visst var man sugen lite,men samtidigt ville jag försöka. Stolt över mej själv är jag faktiskt lite. Kommer ihåg allting,även orkestern,som var bland de bästa som varit i tydinge. Dans igen på onsdag,och även då skall jag vara nykter. Vädret har varit helt ok denna helg även om jag inte badade.(lite kärring är jag allt) Minst 25 grader i vattnet annars får det vara för min del. Vi körde till Broby antik o samlarmarknad på söndagen,(tänk så mycket skit det finns) samma på bord efter bord,tror det börjar bli lite tjatigt det där med loppisar och marknader. Men det är klart chansen finns ju alltid att man springer på något. Annars har det varit mest att sitta och slöa hela helgen,(kroppen verkar behövt det) Tänk att sitta och göra ingenting en hel helg.SKÖNT!

Linda och Livius,kom och hälsade på under loppisen i tydinge på lördagen. Fick stolt visa upp dom bägge.Livius charmar alla med sitt leende(ingen trodde jag var far till honom,alla erbjöd sej som fäder) HAHA precis som om inte jag skulle kunna med sådan knorr.(svårt att tro det själv emellanåt) Han börjar få sin första tand och är bara 2 1/2 månad, syns riktigt  tydligt.Kan snart ta med honom på fiske eller raggning.(samma sak)  Skall till BVC på onsdag så får vi se om dom är nöjda med vikten denna gången. Väger drygt 4 kilo nu,klart han är liten men följer sin kurva som han skall.

Imorgon kommer gurkan med sin nyinköpta likbil till träffen i tydinge,och vill jag skall åka iden(det kan han bara glömma,
det blir till den sista färden och inte innan) Kalla kårar på min rygg bara jag tänker på det. Sen är Linda tvärtemot,hon vill gärna ha en kista i vardagsrummet? Pervers eller?Då fick man väl ligga på lit de parad hemma!

Det blir lite dåligt med tid att skriva i bloggen framöver,men skall försöka få tag på en laptop så jag kan skriva när jag är på campingen. Saknar verkligen att skriva,även om jag gör det bara för min egen skull.  Nog nu  VÄL MÖTT

DAGENS VISDOMSORD       TÄNK SÅ MYCKET VATTEN MAN SER OCH ÄNDÅ ÄR DET BARA YTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0