TORSDAG

Hemma igen efetr en natt i tydinge. Skulle dit och dansa,men orkade inte,utan blev bjuden på middag hos grannarna istället. Mycket trevligt. Sen tidig kväll isäng och titta på film. Kom plötsligt på att det var dötrist att ligga där ute och inte ha något att göra,så jag körde hem en dag tidigare  än beräknat(vad har hänt med mej?) Gud give även detta har med hjärtat att göra ,så jag kan bli normal igen när jag blivit botad. Så idag körde jag till ostkällaren och tog en fika med min underbara dotter och son. Sen till min syster och tittade på lokalen jag skall hyra,gick där och planerade hur det skall bli. Mycket att göra,så jag bara väntar på att lokalen skall bli tom så jag kan börja. Blir så stressad när det inte händer något,vill helst allt skulle skett igår.
Nu är jag hemma hos min älskade lilleman.Bara man får hans leende mot sig blir man så underbart varm i hela kroppen. Finns det något härligare än ett barns leende. Han är så mild och god utom när han blir hungrig. Han blir akut hungrig och ger upp ett illvrål,jag vill ha mat NU! Och så får man inte störa honom när han äter utan att han blir  sur,men så fort han ätit färdigt är han lika underbar igen. Nu har han fått 7?st tänder,alla har inte kommit fram,men 3 på varje sida upptill och en nertill.Mycket ovanligt enligt barnmorskan.Vad månde bliva?

Imorgon skall jag lasta böcker för bokloppisen på lördag,klart någon annan får lasta och jag är arbetsledare. Skall sälja alla böcker för 10 kronor styck,och hoppas det går bra,så man kan bli av med alla tantsnuskböckerna .Mest hoppas jag hitta några bra böcker billigt där.
Idag vet jag överhuvudtaget inte vad jag skall skriva om. Lilleman ligger här sidan om mej och försöker snurra över på mage,han har lyckas en gång,så nu vågar man inte lämna honom utan uppsikt ens en halv minut.

Linda har fått ordning på min bloggsida nu med all reklamen,så den ser lite trevligare ut nu. Konstigt jag har så svårt att lära mej den här datan. Fortfarande så gammalmodig tror den skall explodera om man trycker på fel knapp? Inte lönt att gå någon kurs heller,eftersom jag glömmer lika fort igen.Teflonminne. men roligt är det att skriva utan som nu med skrivtorka. Så många som varit inne och läst min blogg som igår har aldrig hänt förr. Underbart roligt att någon vill läsa så mycket nonsens. Det sporrar mej att försöka skriva ännu mer.
Men inte idag. VÄL MÖTT  DAGENS VISDOMSORD   ATT LEVA IMORGON ÄR FÖRSENT  LEV IDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0