TISDAG EM

Sitter här vid datorn och skriver boklister,som det är meningen skall läggas ut på min länk till tolle lege. Silket arbete,om alla skall skrivas in blir det dåligt med nattsömnen framöver. Men jag har äntligen fått en egen dator,som jag skall ha med mej till affären. Har verkligen glädje av den ,fast tycker det är mest maffia wars för tillfället. Är så dålig på det här med data,annars finns det ju otroligt mycket man skulle vilja kunna.
 Har börjat så nätt att tömma lokalen,och hoppas verkligen jag hinner bli färdig till det är tänkt att öppna(den 1 november) Både Linda och jag går här och planerar och vill komma igång.

Skulle kört till min morbror idag,men som vanligt tryter pengarna,tycker det blir för dyrt. Köra 30 mil med husbilen kostar dock 400:- minst. Måste försöka få fatt i en billig bil nu över vintern,så jag kan ställa av husbilen. Någon som vet kanske? Vill helst inte köra med den över vintern,då den tar för mycket skada.

Var i Tyskland i söndags,med 2 goda vänner ifrån norrland. Mycket trevligt,med många besök i olika butiker. Tänk att det är provsmakning i alla, och många sorter att pröva, så man var nästan lite påverkad när man kom hem?
Lite godsaker blev det iallafall till kommande samkväm. Blir förmodlingen ny runda om en månad ,när dom kommer ner igen.

Var hos doktorn igår igen. Vi gick igenom vad som skall ske den 14:e, och jag fick tabletter som skall tas 4 dagar innan + en tvättsvamp,så jag själv kan tvätta mej innan ( nästa gång skulle jag få nål och tråd,så jag själv kunde sy igen såret) Även om alla som gått igenom det,säger att det inte känns eller märks, är man liforbannad nervös
Jag får inte anstränga mej alls de 4 närmsta dagarna efteråt, inte ens köra bil. Så det blir till att ligga på soffan och titta på film(det är ju inte det sämsta)

Hemskt vad tiden går fort. Livius är nu drygt 4 månader och jag tycker han är med så mycket. Vaken nästan hela dagen, men sover nästan hela natten istället. Han har börjat äta gröt, så nu skall vi snart måla om. Vilken underbar tid och vilket privilegium att få vara med när han utvecklas. Jag känner mej nästan som ung igen ,när jag leker med honom. Man kommer ihåg när mina andra var små, bara så synd att man inte kan ha den stunden lite längre. Man skulle kunna bevara den känslan i en låda och ta fram när man känner sej ledsen,eller deprimerad, för det lyser upp när de små bränner av ett leende mot en. Bortskämd har han blivit redan,skall helst bäras överallt. Men alltid lika glad,utom när han vill ha mat, för då gäller det NU och inte om en stund. Han blir akut hungrig verkar det som. Har även börjat ta flaska med morotsjuice, som han älskar, men blir lite löslivad om man säger. Linda uppdagade det idag när hon skulle byta, så det var till att tvätta av badrummet med inventarier.
Men det kommer säkert många tillfällen mer.

Mina barn är faktiskt det enda jag tror jag gjort ordentligt,och dom är mina idoler.Var och en på sitt sett, starka personligheter(efter deras mor)och självständiga. JAG ÄLSKAR MINA BARN ÖVER ALLT ANNAT.

Nu kallar maten och jag skall lyda.  VÄL MÖTT DAGEN VISDOMSORD   ÄLSKA DEJ SJÄLV



   MUMS VAD GOTT

Kommentarer
Postat av: LILLAN

så underbar han är...... värmde mitt hjärta om dina barn men du så är det ju för alla föräldrar .. Om dom har alla känslor och vett i behåll eller hur? älskar dej min bror och dina barn ditt X (barnens mor, och Linda)

2009-10-06 @ 20:58:21
Postat av: Magnus

Jag tänker på dig. Älskar dig Pappa!

saknar dig..

2009-10-14 @ 20:36:25
Postat av: lil

hallå!!!!!! tänker du inte skriva mer eller??

2009-10-17 @ 09:55:12
Postat av: Minismurfan

Hej vännen min..



Önskar dej en helt underbar

HALLOWEEN



MASSOR MED KRAMIZZAR

2009-10-31 @ 15:23:31
URL: http://metrobloggen.se/minismurfan
Postat av: Krissa

Nu väntar jag på ett nytt inlägg!!!

2009-11-09 @ 22:14:39
URL: http://snooza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0