EN TRIST SÖNDAG

Söndagar kan vara så j-la trista,helst när man sitter här och inte kan ta sej någonstans.Hade man nu bara varit bakfull,så kunde man ju skylla på det.Ibland blir man bara så trött på allt,och ändå skall  man ju inte klaga,ingen bryr sej ändå.
Därför är det så jäkla skönt med bloggen ,man kan skriva vad som helst,totalt utan mening för någon,(tyder kanske på någon okänd psykisk sjukdom?) vad vet jag. Har legat och tittat på world war II,mycket bra serie om en tid som inte får falla i glömska. Där har man en orsak till för att inte klaga,finns alltid någon som har det värre. Just nu har Livius det värre också,magknip,mamma har ätit kål,som tydligen går ut i mjölken.Han fiser som en hel karl,och det luktar som efter två.
Nu till något annat,midsommar närmar sej med all ångest och problem. Vem kommer,vem blir fullast,vem spyr, alla dessa frågor,jag ligger visserligen bra till för en av kategorierna. Hoppas vädret blir så vi kan sitta ute,allting mycket enklare då.  DAGENS VISDOMSORD   Glöm inte vem du är,det är så trist att bli påmind

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Hoppas det går bra att man läser. Kika gärna in hos mig. Kramar guddotterna Linda :)

2009-06-14 @ 23:47:04
Postat av: Linda

Min blogg försvann visst. Provar igen. :)

2009-06-14 @ 23:47:51
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Blåa Loppan Kristianstad

Vill basra säga att det är roligt att läsa din blogg... du skriver underbart intressant.. Du fångar... kram

2009-06-15 @ 10:37:58
URL: http://blåa loppan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0