allmänt

Hemma igen efter en regnig dag i tydinge. Skönt att komma hem till mina båda. Känns alltid välkommet att komma hem igen.Man behöver verkligen en stund för sig själv ibland,tror alla behöver det.Men jag är nog lite speciell,när jag är i husbilen,längtar jag hem,och när jag är hemma längtar jag till husbilen.Enligt Linda måste jag alltid ha något att längta efter,och det gör jag också hela tiden.Tror att man aldrig blir riktigt nöjd.

Fan vad  svenskarna är tråkiga på camping,ingen gemenskap alls,eller är det bara jag som tycker det?
Utom då brännvinet kommer på bordet,då är man ju både lång och vacker och älskar alla.
Annars värnar alla om sina tomtbitar,och fan nåde den som går över gränsen.
Tydingesjöns camping är annars trevlig på alla sett,med mycket aktiviteter,som MC träffar och Veteranbilsträffar.
Dansen skall vi inte bara prata om.Gjorde bort mej sist,dansa med en parrant dam och hon tyckte det var kvällens behållning,frågade var jag varit hela hennes liv.Jag svarade de första 20 åren var jag inte född,det kom rent spontant(om det nu kan räknas som ursäkt) och var inte menat som någon elakhet,men damen blev inte glad.
Så kan det gå i vår vardag. Får se om man vågar gå dit igen.         DAGENS VISDOMSORD

Bigami är förbjudet för att skydda mannen från två svärmödrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0