SYNDERNAS FÖRLÅTELSE

Var på fest i tydinge,jättetrevligt crister kom dit. Sen blev det till att åka till Gurkan,och det kunde jag lika bra skitigt i. Jag blev så djävla berusad,blev av med klocka hatt och solglasögon plus min snusdosa,och ringde linda mitt i natten och ville bli hemkörd till tydinge. Skulle hämta Livius hos åsas syster,och där har jag tydligen gjort bort mej ordentligt(visserligen kommer jag inte ihåg med vad,men varit mycket pinsam enligt Linda) Sen skulle vi nyktra till hela söndagen,och jag skickade sms efter sms till Linda,inget svar.Tänkte Nu har jag skitit i det blå skåpet. Hon ringde mej 8 på kvällen och undrade varför jag inte kom hem. Telefonen hade lagt av inga sms gick fram, så jag fick syndernas förlåtelse,och fick komma hem igen.Så nu har jag lovat mej själva ingen sprit på minst 14 dagar. Det är så fort jag dricker vanlig vodka jag blir så jäkla stukad,så hädanefter blir det bara öl och vin. Nu skall jag bara be lindas morbror och moster om ursäkt också.Trodde alla visste hur jag är ,men finns fortfarande folk som inte vet det.

Har lämnat in husbilen idag och skall hämta den vi 4:a tiden.Skall få ny markis och batteriladdare,så jag hoppas verkligen den är färdig.Längtar efter att få köra ut igen.Vill verkligen komma iväg till spanien,eller kanske det blir turkiet istället.Har fått lite informaton att det är lika långt,lika varmt,men betydligt billigare. Men måste kolla upp med visum och annat innan jag bestämmer  mej.Turkiet tillhör ju inte eu,så lite annorlunda blir det alldeles klart. Känns lite  osäkert att köra dit ensam. NÅGON SOM ÄR HÅGAD ATT FÖLJA MED? Räknar med att sticka runt den 18 september,och kanske hemma igen till ibörjan av april.Hör gärna av er.

Imorgon är det bilveteranträff i tydinge och då kommer gurkan dit,så får vi se hur det blir. Han skall komma i sin nyinköpta likbil(jag skall varjefall inte åka i den) Det räcker med sista körningen.Nog nu för denna gång  VÄL MÖTT
DAGENS VISDOMSORD        BÄTTRE FRISK OCH RIK ÄN FATTIG OCH SJUK

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojooj,,ronny att du aldig lär dig.tänk nu på lille livius och hans mamma..dom behöver dig mera än fest och alkohålen behöver..var rädd om dom.

2009-07-27 @ 17:30:55
Postat av: Robban!

Hehe lite dragen var du allt!

Märkte att ni försvan;( ni skulle ju åka med mig Körde nog hem vid 3-4 tiden!:)

då får vi se om man hinner titta bortom i morgon!

såg tyvär inte hatten efter ja blev av med er, Klockan tror jag att killen från kronofånsmyndigheten (fick) du höll på att sätta den på hans arm) är inte säker!

2009-07-27 @ 23:19:56
Postat av: Jokke

Så länge kan du inte vara iväg....

2009-07-29 @ 06:56:23
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/
Postat av: farmor ,mormor Siwan

Nä du Ronny!Nu får du allt skärpa dej o tänka på din tjej o babyn!!!!!O inte supa så,du e INGEN TONÅRING LÄNGRE!!!!!

2009-07-30 @ 18:23:45
Postat av: Anonym

helt galet ronny!!!

skärp dig,,tänk på din fam..lillpojken..han behöver sin pappa NYKTER .

2009-07-30 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0