SKRÄCK


Skräck är att mina stora barn inte tror jag älskar dom för att jag fått en liten till.
Skräck är att Livius höll på att kvävas i sina spyor igår om inte Linda kommit in precis.
Skräck är att veta man varit en dålig far och farfar i hela sitt liv.
Skräck är att veta man inte får uppleva sina barn bli gammla,men det är ju tur att ordningen är så att föräldrarna går först.
Skräck är att mista något av sina barn.
Skräck är att inte kännad sej älskad
Skräck är att känna sej ensam i tvåsamhet.
Skräck är att inte känna sej hemma någonstans
Skräck är att inte räcka till

Detta är min skräck,andra har säkert något annat.

Kanske är meningen att jag fått en andra chans,att ge Livius allt det jag missade med mina andra barn. Tid och möjlighet har jag. Hoppas det blir så.

Blev verkligen rädd igår när Livius inte kunde andas ordentligt.Tänkte på min store som hade sådana problem som liten
ofta krupp och kraftig astma. Och jag vet ju med mej själv när andningen tryter.
Men allting ordnade sig till sist och det är huvudsaken,även om man får sej en tankeställare.
Ta vara på varje minut i livet.

Så sagt blev Hollandsresan inställd men jag skall ut till tydinge istället och ta vara på min tid.
VÄL MÖTT DAGENS VISDOMSORD  TA VARA PÅ VARANDRA


Kommentarer
Postat av: Nettan

Detta var rörande läsning....

Men Ronny.. du e älskad

2009-07-16 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0