LIVIUS BLA

Vill så gärna berätta om Livus,men än så länge är det mest äta,skita o sova.Han håller sn kurva och vuxit bra,är nu 52 cm.Kan glädja framtida flickvänner att han blir nog till belåtenhet? Hoppas snäll också. Nu är han iallafall snäll,sover från ca 22 till 05.Största jobbet har Linda då jag sällan är hemma. Älskar verkligen min son,men det märks att man börjar bli äldre,visserligen tror jag man har mer tålamod nu än när man var yngre,man att gå och bära och byta är väl kanske inte
lika självklart längre.(man bygger verkligen upp sina skuldkänslor) Ville väl egentligen vara hos honom dygnet runt,men har väl blivit lite mer att tänka på mej själv. Sen jag skilde mej sista gången vill jag verkligen inte binda upp mej med händerna bakom ryggen fler gånger. Frihet inom rimliga gränser har verkligen blivit ett behov, sårar säkert en del, men med ålderns rätt får jag tänka på mej själv nu. Älskar att umgås och träffa nya kvinnor (klart även män ,men inte lika intressanta) Att leva och bo i husbilen har blivit en del av mej. Den friheten att stanna var man vill eller köra vidare och hela tiden träffa nytt folk är obetaldbar.
Säkerligen tycker de flesta att jag är väldigt egoistisk nu,men jag vill försöka ta till vara varje dag som den siste.
Varje dag oroar man sej för barnen(förstår mossan nu barnen blir aldrig stora) än det ena eller andra, eller så är det ekonomin eller kanske andra bekymmer. Det mesta underlättar när jag är i husbilen och får råda mej själv,kanske ta ett glas eller två också. Även det är en viss frihet.
Ser verkligen fram emot helgen med fint väder ,bra band Göinge Hjältar som spelar blues och bonna rock, en kall öl i goda vänners lag och mycket dans (också en sak som kommit med åldern, att lyssna på dansmusik. det var ju tabu som yngre.) Nog snackat denna gång skall försöka skriva mer senare VÄL MÖTT.          DAGENS VISDOMSORD
ÄT INTE GUL SNÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0