EN BRA DAG

Dagen började med att jag körde till Ysane kl 8 imorse. När jag körde förbi husvagnsreserven såg jag dom fått in en ny husbil,stannade till och tittade,inget pris eller andra uppgifter. Den såg bra ut. Färdig för dagen så stannade jag till igen ,gick in och frågade om den. Fick in den igår,sa dom. Köpt sa jag,så jag blev med ny husbil idag.Glad som en speleman,skall hämta den nästa fredag.Den har allt som jag saknade på den gammle. Som det kan bli i stundens ingivelse,ser  verkligen fram emot att hämta den.
Skall ut till tydinge imorgon och lasta av den andre i syrrans tält,sen är det dans på kvällen. Så djävla roligt det är att dansa.Man känner sej som i en klädesaffär fast utan pengar. Man får klämma och känna men kan inte ta med sej hem.
Skall bli i tydinge till söndag.

På måndag tänkte jag åka till Helsingör och handla lite för framtida bruk,skall bli roligt.Jag kör dit "svärmor" kör hem ! perfekt fördelning.Trevlig stad att gå runt i,många fina barer god stämning och mycket god öl. Aldrig smakar öl så gott, som när man är ute,eller hur?Och livet blir fan så mycket trevligare,med lite öl innanför västen.Visserligen mycket gråare när man vaknar dagen efter,men vem kan vara lycklig jämt?

Livius var hos doktorn idag. Nästan 4 kg, 55 cm lång och frisk. Så tilläggsvällingen har hjälpt ,fast han ogillar att ta flaskan(inte alls lik sin far) Får lura han lite bröst lite flaska( där är han däremot lik pappa) Men allt var toppen och det är ju skönt. Nu skall jag äta lite glass och slappa i soffan. VÄL MÖTT DAGENS VISDOMSORD   VAR  VÄNLIG MOT DINA OVÄNNER, SÅ BLIR DOM FÖRRVIRRADE

Kommentarer
Postat av: Nettis

haha gillade visdomsorden här =)))



O grattis till nya bilen=)

2009-07-16 @ 21:38:21
Postat av: Johanna

Skönt att Livius går upp : ) Grattis igen till husbilen : )

2009-07-17 @ 10:44:48
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Jokke

mmm..öltorget i helsingör. Fy fan vad avis jag är! Drick för mig också! bra fördelat måste jag säga! Verkligen! ;-) ha det så bra!

2009-07-17 @ 13:47:36
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/
Postat av: Syrran

Javisst ja ingen bas på stallet de förstår jag.... var rädd om dej bara o gå till doktorn....

2009-07-19 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0