DEPPAD


Firstdate.com 

Vet inte vad jag skall skriva idag.Känner mej så deprimerad(likadant varje höst) Konstigt att man går och tänker å hösten nu ,när det fortfarande är så fint väder,men ser framför mej hur kallt grått och obehagligt vädret är.Det blir ju troligtvis inte av med att  köra till varmare klimat denna vinter om inte något ointräffat händer(som en stor vinst tex) så att jag får råd att köra ändå.Om det blir så att jag blir i sverige över vintern skall jag gå på en Italiensk matlagningskurs bla.Även försöka hitta på något mer.Kan inte tänka mej sitta i en lägenhet hela vintern utan något att göra.Någon som har förslag på vad man kan hitta på till vinterhalvåret.Tycker inte om snö aktiviteter som skidor skridskor eller dyligt.HATAR VINTERN!
Kan inte förstå människor som åker till alperna och åker skidor.Men tack och lov tycker vi alla olika.Nej en solig strand på vintern det är lycka.
På måndag skall jag till hjärtdoktorn,hoppas verkligen det går bra så jag kan känna mej bättre.Min andning blir sämre och sämre,så jag hoppas det har med hjärtat att göra,så kanske det blir skillnad efteråt.Som det är nu får jag öka min medicinering varje vecka för att kunna andas ordentligt. Doktorn sa att hjärtat kunde göra så att det blev så.
Orkar för fan inte lyfta lilleman utan att bli anfådd.Har så svårt att få in i min skalle att det är så(mycket jag har svårt att få in i skallen förståss) När man är van att alltid göra allting själv och sen plötsligt inse att man inte kan det längre,är verkligen svårt att fatta. Klarar inte en gång av att få orgasm utan att få kraftig andnöd,så man börjar verkligen tappa lusten till det mesta.Vågar ju knappt ha sex. Skall det vara slut med det nu?(många hoppas nog) Förhoppningsvis är det de sista jag ger upp.Man kan förvisso ha det skönt ändå,utan orgasm.?
Har faktiskt några ideer om att öppna ett antikvariat,där man kan sitta utan för mycket arbete,med böcker som jag älskar.
Bara öppet ett par dagar i veckan,men ändå något att göra. Försöka speciallisera mej på faktaböcker.NÅGON SOM HAR NÅGRA ATT SÄLJA HÖR AV ER TILL MEJ.
Skall till tydinge ikväll och till palmfestivalen i trelleborg imorgon.Skall bli roligt.Jag är ju född i trelleborg så det känns lite som hemma.Skall hem till en kompis till min syster som vi kännt i många år. Trivs verkligen på den sidan av skåne,lite mormors gata. Mormor var min stora kärlek här i livet,har varit död sen 74 men jag saknar henne ändå.
Har alltid sagt att när det är tid för mej hoppas jag hon möter mej.
Idag blev det verkligen huller om buller,men jag har tappat tråden så vi håller för idag .VÄL MÖTT
DAGENS VISDOMSORD            DET FINNS ALLTID NÅGON SOM HAR DET VÄRRE

Kommentarer
Postat av: Yster syster

Jag hoppas det fixar till sig med antikvariat.... jag vet att du alltid velat detta ända sedan sssets tid.... Ronny jag saknar oxå mormor jag saknar

Anita och Pappa och väntar väldigt gärna jättelänge med att du ska få träffa din mormor...

2009-08-29 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0